donderdag 18 juni 2015

Over mij

Hallo allemaal!
Leuk dat je een kijkje komt nemen bij mij! ik zal eerst wat over mezelf vertellen. Ik ben Kim, 23 jaar oud, werk parttime en woon in een leuk appartementje samen met mijn vriend, konijn en 3 schildpadjes. Ik vind het leuk om (gezond) te koken en bakken, af en toe te sporten, winkelen natuurlijk, het huis netjes te hebben(geloof het of niet, ik vind schoonmaken echt heerlijk), erop uit te gaan met vrienden of gewoon soms op de bank te hangen met de ipad of een goede film.
Ik heb jaren geleden ook wel eens geblogd, maar door tijd gebrek en toch een kleine switch in interesses, ben ik opnieuw begonnen en niet verder gegaan met oudere blogs. Hier zullen vooral dagelijkse dingen verschijnen, shoplogs, recepten, vrouwen dingen, misschien wel wat tags en wie weet waar ik nog meer inspiratie vind. ik hoop dat je het leuk vindt en als je ideeen hebt, laat maar horen!
Liefs,
Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten