zaterdag 27 juni 2015

Tag persoonlijk

Vandaag zal ik een Tag voor jullie invullen! Gewoon een aantal dingen om mij iets beter te leren kennen.

-Heb je meerdere namen?
Nee, ik heet gewoon Kim.
-Wat is je geboortejaar?
1991, ik word eind van het jaar alweer 24.
-Wat voor kleur ogen heb je?
bruin.
-En haarkleur?
ook bruin.
- Hoe lang ben je?
1,67 m. gewoon gemiddeld.
- Ben je links of rechtshandig?
Links, heel erg links, vroeger schreef ik in spiegelbeeld.
-Heb je huisdieren?
Ja, een konijn, die kreeg ik van mijn vriend voor mijn 22e verjaardag. Op mijn 23e verjaardag kreeg ik 2 schildpadjes van hem, Later kochten we er nog een schildpadje bij.
-Doe je aan een sport?
Ik heb jaren gehandbald, nu ga ik nog naar de sportschool, verder niet.
-Wat voor telefoon heb je?
Een htc one, de oude nog, de m7. hij werkt prima.
- Wil je trouwen?
Nee, ik denk het niet, ik zie de waarde er niet zo van in.
-Heb je een auto?
Ja, wij hebben wel een auto voor de deur, een oudje uit 1990.
-Wat is je favoriete seizoen?
Lente, maar dan wel richting de zomer. Het moet niet zo stik benauwd zijn, maar wel lekker warm. 25 graden met een zonnetje en een beetje wind!
-Wat is je favoriete moment van de dag?
ik denk dat ik er 2 heb. 's Morgens als ik net uit bed de kamer in kom en mijn konijntje helemaal blij in zijn hok rondspringt in de hoop weer buiten zijn hok te mogen spelen. Verder vind ik het 's avonds ook heerlijk om samen met mijn vriend op de bank te zitten.
-Wil je nog een keer verhuizen?
Ja. Het verhuizen, schilderen etc was echt verschrikkelijk, maar we wonen nu in een huurwoning midden in het centrum. Voor nu vind ik dit echt heerlijk hoor, overal op loop afstand vanaf, er is veel te zien en ik vind het ook heerlijk dat niet iedereen die op de stoep langsloopt, bij mij naar binnen kan kijken omdat ik hoger woon. Het is alleen best wel klein, daarom zou ik echt wel willen verhuizen na een paar jaar. Het is wel een perfecte woning om te beginnen. Ook erg fijn dat we wel gewoon een berging hebben in de kelder en dat er een lift is!

Dit waren een aantal persoonlijke dingen over mij! als je meer wilt weten kun je het altijd even vragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten