vrijdag 19 juni 2015

What's in my bag?

Vandaag zal  ik jullie laten zien wat er standaard altijd in mijn tas zit. ik heb meestal een erg nette, opgeruimde tas. Ik heb een hekel aan prulletjes en rommel en ruim alles ook altijd snel weer op.
Dit is mijn tas. Het is een tas van Michael Kors. Ik heb deze pas een maandje in mijn bezit en ik ben er gek op. Hij is erg handig. niet heel groot maar wel erg ruim van binnen. Na jaren nep leren tassen gehad te hebben vond ik hem in het begin alleen wel erg zwaar. Hij weegt een stuk meer dan je denkt.
Vanaf de bovenkant heeft hij 3 vakken. 2 met een magneetknoopje aan de zijkanten, en een vak met rits. Eerst kijken we in het linkse vakje met magneetknoop.
Hier in zitten mijn sleutels en portemonnee. Ik vind het makkelijk om ze in dit vak te doen, want als ik het grote vak bijvoorbeeld volgepropt heb met wat boodschappen, hoef ik niet te zoeken.
In het grote vak met rits, zitten ook weer allemaal kleine vakjes, 4 losse en 1 met rits weer. los in het grote vak heb ik eigenlijk niks zitten standaard. Soms stop ik er wel eens een appel of iets anders te eten in en een flesje water. Of als we echt een hele dag weggaan andere dingen die ik mee moet nemen. in de kleine vakjes zit wel van alles.
Dit zit in de vakjes zonder rits. Een pakje zakdoekjes, een tasje voor boodschappen etc, een notenreep van zonnatura voor als ik honger krijg en niks meegenomen heb en een klein portemonneetje waar al mijn klantenkaarten in zitten.
In het vakje met rits zit een pen, een blikje smint, een geurtje, 2 tampons, een paar paracetamol, een pleister, een aansteker (ik rook niet eens), 50 cent voor als ik geen muntjes heb voor een karretje met boodschappen doen, een labello en nog een pakje zakdoekjes.
in het laatste vak met magneetknoopje zit niks. Volgens mij valt het hard mee hoeveel ik altijd in mijn tas heb! Soms neem ik natuurlijk wel meer mee, maar dit zit er standaard in voor als ik alleen even wegga naar de markt, de supermarkt of een andere winkel.
Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten