woensdag 11 november 2015

Food pics #1

Wat eet jij zoal? Nu na de vegan challenge laat ik even wat rondom foto's zien van wat ik zoal eet.
Kaki en optimel yoghurt als ontbijtje
Een lunch van groenten, kipfilet en een beetje sweet chili saus
Een lunch van groenten met cottage cheese
Havermout met rozijnen, banaan en eiwitpoeder
quiche als avond eten. hierin zit bladerdeeg, kaas, kip, groenten en een ei kwark kruiden mengsel.
cottage cheese met komkommer en tomaat.
Weer kip met groenten.
Ook maakte ik dit kaas uienbrood. Het is een recept van pauline, alleen heb ik hem ietsje aangepast.
Ik eet ook nog steeds graag soep! paprikasoep, broccoli soep, maakt niet uit, allemaal lekker! Ook lekker met een stukje van bovenstaand brood!
Verder eet ik natuurlijk ook vaak fruit, maar dat fotografeer ik eigenlijk nooit. Er zijn ook dingen die ik uit haast vergeet te fotograferen, maar dit is een kleine selectie van wat ik eet. Wat eet jij graag?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten