dinsdag 3 november 2015

Vegan challenge week 4

Het is voorbij!!!! De vegan challenge is over! Ik ben er blij van. Sommige vegan gerechten vind ik heerlijk hoor, maar elke dag alles nakijken, bij alles nadenken is gewoon niks voor mij. Als ik zin heb om door mijn sla een gekookt ei te doen, wil ik dat ook doen, met kaas idem. Af en toe yoghurt of kwark eten vind ik ook gewoon lekker, en soja yoghurt is schreeuwend duur. De laatste anderhalve week heb ik een aantal goede dagen gehad, en een aantal dagen gefaald. Ik heb het ook erg druk gehad, dus niet alles staat op de foto's.

Een aantal ontbijtjes
Havermout met banaan en kokos amandelmelk van provamel.
Roggebrood met tartex en komkommer.
soja yoghurt met banaan
crackers met tartex en pittige hummus
Ik pers een vers sapje.



Lunches:
roggebrood met tartex en komkommer




broccoli soep uit de vriezer
paprika soep uit de vriezer
Een salade met zelfgemaakte dressing


Als avondeten heb ik gegeten:
Een rijst groente gerecht , dit at ik 2 dagen.
aardappel groente roerbak met een salade
Linzensoep

Verder zijn we nog een dag naar walibi frightnight geweest, hier heb ik geen food foto's gemaakt, maar overdag at ik broodjes met avocado spread, gewoon vegan, s avonds at ik friet met curry en heel fout een kaassoufle. Later onderweg nog een ijsje, ook niet vegan, maar heel erg lekker!
Verder at ik nog een paar niet vegan dingen:
Cottage cheese met komkommer en tomaat.
Optimel Griekse stijl kers.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten