zaterdag 7 november 2015

Shoplog body&fitshop

De laatste tijd ben ik weer wat meer bezig met sporten, ik wil graag mijn fitte zelf weer terug. Ik probeer wat meer eiwitten te eten om ook een paar kilootjes kwijt te raken. Ik heb een nieuwe webshop die ik echt te gek vind, Body en fitshop!
Ik moest laatst zelf werken tot 12 uur, daarna even snel boodschappen doen want er stond nog niks op de app dat mijn pakketje al geleverd was. Er stond namelijk tussen 8:30 en 21:30. Van zo'n tijdschema word ik niet vrolijk. Thuis snel de fiets in de berging zetten, even langs de brievenbus. Nee, nog geen briefje, dus hij komt nog! Gelukkig. Ik leg mn boodschappen op tafel, doe mn jas uit en haal mijn vooraf klaargemaakte lunch uit de koelkast om meer plek voor mn boodschappen te maken, gaat de bel! Pakketje! Wat een timing! Ik liet alles staan en ging als een kind zo blij alles uitpakken. Vandaar dat mijn boodschappen er nog achter liggen op de foto!
Ik  ben echt gek op pindakaas! dus 5, ja idioot, 5 varianten! Pindakaas met cacao, pindakaas met witte chocola en rozijnen, pindakaas met caramel, naturel pindakaas (die ik ook gebruik in plaats van sate saus als ik daar zin in heb, hier zit geen suiker etc in) en naturel pindakaas crunchy. Ik heb dit jaar genoeg pindakaas in huis, ik heb ook altijd calve op voorraad omdat mijn vriend die met potten tegelijk wegvreet. Verder heb ik een proteine broodmix, ik weet dat ik met minder brood eten sneller een dunnere buik krijg, dus proberen we deze gewoon, hopen dat het lekker is! En anders blijft een eigengebakken zuurdesem ook erg lekker.
2 soorten smart protein, chocolate coconut bounty flavour en coconut icecream flavour. Ik heb al cookies&cream in huis. De bounty variant heb ik een tester van gehad en door de kwark was die echt goddelijk! Ik hou wel van kokos dus die wilde ik ook proberen. Doordat kwark en yoghurt zuur is vind ik het daarin erg lekker, gewoon als drankje vind ik dit soort dingen echt vies! Veel te zoet. Door de havermout is het ook wel lekker overigens, maar door iets zuurs blijft het beste! Ik kreeg ook een tester hiervan in de strawberry milkshake variant. Ik koos ook een setje wheydrink in frambozen smaak. Lijkt me handig om mee te nemen naar de sportschool, net als de clean protein bars in de smaken cookie dough en cookie dough almond. Ik had ook nog low carb protein bread in naturel en walnoot. De bidon kreeg ik er gratis bij.
Dit was niet mijn eerste bestelling, en zeker niet de laatste! ik heb alweer wat dingen op mijn wishlist staan, maar eerst even wat dingen opmaken voor ik weer een bestelling plaats!
Ze leveren super snel en zelfs op maandag! Ik ben fan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten