donderdag 5 november 2015

opgemaakt oktober 2015

 
In de maand oktober hebben we vrij weinig opgemaakt. Zeker voor 2 personen is dit echt heel erg weinig, maar dat geeft niet. Volgende keer weer meer!
Mijn vriend heeft de axe deodorant opgemaakt en de weleda skinfood. Ook maakte hij een pot gel op, maar deze had hij al weggegooid. Ik maakte een rol wattenschijfjes op, een eyeliner van maybelline, een conditioner van lush (jungle), haarlak van nivea, een tester van lush movis, een douchegel van liu jo en een strawberry boat van lush. Eigenlijk vond ik alle producten superfijn en zou ik zo weer kopen, op de movis na!  Het zag eruit als roggebrood en zo voelde het ook! Mijn vriend gebruikt ook altijd deze producten, alleen niet altijd dezelfde geur deodorant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten