donderdag 24 september 2015

Een dag uit het leven van... Herman.

Hoi! Ik ben Herman, het altijd hongerige, speelse, lieve, maar vooral gekke konijntje! Zo ziet mijn leven er ongeveer uit als mama een dag thuis is!

Goedemorgen mama! Ik wil eruit ik wil eruit en ik heb honger!!! Ik heb altijd honger.

Eerst een kusje voor mama. Ik mag lekker spelen met mijn bal! Joepie! Ik kreeg ook brokjes, maar ik eet zo snel dat er geen tijd is voor een foto. 
Oeh na mama's ontbijt ga ik lekker dat schaaltje uitlikken! mmmmm

Dan ga ik even een dutje doen in mijn hok, dan kan mama even boodschappen halen.
 Mama honger honger honger!!! lekker even een snoepje eten hoor! Mmm loftys zijn mijn favoriet!
 Tijd voor verstoppertje! ik zie jou niet, dus jij mij ook niet! Verder breng ik een groot deel van de ochtend en middag onder de bank door, lekker wassen, slapen en liggen. 

Weer even een dutje in mijn hok. ik lig het liefst op een kale ondergrond.
 Kijk mij is even mooi zijn in de vensterbank! ik ben gewoon een fotomodel! 

even lekker de keuken vol poepen, hihi. Dan nog even buiten in de frisse lucht zitten, wat een leven. 

Sinds kort lig ik erg graag in de tafel, heerlijk rollebollen, me wassen, luieren. 


Tsja ik ben nou eenmaal een echte vent, Ik heb geen vrouwtje, dus dan maar een ballon. 

Verder knuffel ik regelmatig even met mama. en geef ik heel veel kusjes!
Ik ruik hier ook nog wat lekkers! Ik heb altijd honger, zo veel honger!
Soms moet ik even in mijn hok, dan kan mama stofzuigen en mijn rommel opruimen. 
Ja ik lig altijd zo raar, trouwens. 
's avonds met televisie kijken kom ik ook gezellig op de bank zitten. 

als je me kwijt bent, ik speel met mijn ballon, gooi jij m weg? ik breng m terug! soms schop ik hem zelf weg. naast de wc was niet de bedoeling, maar ik pak m wel hoor! De ene dag heb ik wel 4 verschillende ballonnen, de andere keer doe ik wel 2 weken met dezelfde ballon!

Hier leggen ze altijd een boterham te drogen voor mij, maar dat weet ik wel hoor. Als je niet oplet, pak ik m gewoon!
Nog een keer knuffeltijd! eventjes dan, ik wil nog spelen en eten hoor!

 Jammer, het is alweer bedtijd! maar ik krijg gelukkig altijd wat lekkers als ik naar bed ga! vandaag een lekker groot snoepje, maar soms ook een wortel, witlof, komkommer of iets anders gezonds!
Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten