zaterdag 26 september 2015

Shoplog de Zuidmolen

Ik ben gek op bakken, koken en andere dingen maken in de keuken. Voor de vegan challenge heb ik echter ook brood nodig, maar om te weten wat ik eet, bak ik het wel even zelf. Hoewel t brood van ekoplaza ook erg lekker is, en ik had er een die ook vegan was volgens de verkoopster, vond ik meer dan 4 euro voor 1 brood wel erg duur. Bakken vind ik toch erg leuk, dus dacht ik, ik koop wel wat meel.
Het werden een aantal zakken, Speltbloem, Speltmeel, Boekweitmeel, Roggemeel, Havermeel. Kikkererwtenmeel, Havervlokken en zonnebloempitten. Hiermee kan ik van alles maken, Brood, pannenkoekjes, cake, en nog veel meer. Ook nam ik een aantal andere dingen die me wel handig leken voor de vegan challenge.
Koekkruiden (ik kreeg ze in een zakje, maar had ze had in een potje gedaan voor ik de foto had gemaakt), gist, edelgistvlokken en eivrije mayonaise.
Langzaam haal ik een aantal dingen in huis die me wel handig lijken voor de vegan challenge, maar ook gewoon omdat het me leuk en lekker lijkt.
Overigens vind ik de Zuidmolen een superleuke site, als je ook van bakken en koken houdt, neem er zeker een keer een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten