dinsdag 6 oktober 2015

Beautyproducten opgemaakt september 2015

Ik vind het altijd heel erg leuk om te zien wat anderen opmaken en dus graag gebruiken, dus ik laat het ook even zien.
Deze lush producten staan apart op de foto omdat ik half september bij de lush winkel ben geweest, waar ik ze omgeruild heb voor een gratis masker.
De retread conditioner vind ik erg fijn! mijn haar wordt echt heel zacht en doorkambaar! hij gaat alleen erg snel op!
Coco lotion is een body lotion. Erg mild, ruikt heeel licht naar kokos en in de verte iets ananas, maar de geur is ook zo weer weggetrokken. ideaal als je graag een parfum wil dragen. Hij verzorgt erg goed, trekt snel in en je doet er erg lang mee! Dit product heb ik op internet besteld, het was een kitchen item. Deze zat vroeger in het vaste assortiment.
Big is een van de bekendste shampoo's. Hij ruikt heerlijk, schuimt flink en geeft volume. ik vind het een fijne shampoo, maar buiten de geur om niet super bijzonder.
Aqua marina is mijn vaste gezichtsreiniger. Hij werkt erg goed voor mijn droge, gevoelige huid. Ik vind het ook heerlijk ruiken. Wel jammer dat het maar 3 maand houdbaar is.
Als laatste celestial moisturizer. Ik heb een behoorlijk droge en gevoelige huid. Deze ruikt hemels, is lekker vettig, maar toch gebruik ik er 's avonds nog een serum bij.
Verder zijn dit de producten die we hebben opgemaakt. Een prodent tandpasta, prima spul maar ik zou hem niet weer kopen, omdat hij knalblauw is. Dat zie je zo snel in de wasbak.
De gel gebruikt mijn vriend altijd, al jaren, ik ken niet anders. Hij zal deze dus vast wel fijn vinden.
De shampoo van balea is een hele basic shampoo. Hij ruikt erg lekker, verder niks bijzonders aan. Ook deze heeft vooral mijn vriend gebruikt.
Weer een lush product van mij! Dit was de ultimate shine shampoo bar, helaas uit het assortiment. Hij is erg fijn en ik heb hem 2 maand gebruikt. Er was nog zeker een derde over, maar ik had hem in een bakje in de douche laten liggen. Mijn vriend heeft dat niet gezien en heeft gedoucht. De volgende avond was mijn hele bar opgelost en heb ik mijn haar nog 2 keer met het watertje kunnen wassen. Gelukkig heb ik nog een paar van deze shampoo bars liggen.
De axe douchegel spreekt ook voor zich, ook van mijn vriend.
De max factor masterpiece max mascara is een hele goede mascara. Ik gebruik deze erg graag, alleen hij is wel sneller op dan de meeste andere mascara's.
En als allerlaatste een tube huidcreme van weleda. De handcreme die mijn vriend het liefste gebruikt. Deze voedt iets beter dan de meeste standaard handcremes.

Dat was het alweer! Wat heb jij allemaal opgemaakt afgelopen maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten