donderdag 22 oktober 2015

Lush Uk bestelling

Ik ben gek op lush, al jaren. (Ik denk al wel een jaar of 6 a 7.) Toen ik bij de kitchen een body lotion met american cream geur voorbij zag komen, dacht ik nu is het tijd voor een bestelling! Ik wilde graag 2 potten, maar helaas was er maar 1 op voorraad meer. Nog net op tijd dus! Omdat ze daar op de Uk site ook al kerst spullen hadden, heb ik er ook een paar van besteld. Ik denk dat ik later nog wel meer kerstspullen haal, maar voor nu heb ik vast een paar dingetjes. Ik kreeg mijn bestelling maandag binnen.
Ik kocht een pot celebrate body lotion. Erg lekker dik en verzorgend! Hij ruikt ook heerlijk.
Baked Alaska soap. Ruikt lekker fris en ziet er leuk uit.
Snowcake soap. Deze heb ik een paar jaar geleden ook gehad. Hij ruikt lekker en is lekker zacht voor een zeep.
Avoshower douchegel (kitchen). Hij ruikt heel fris. Ik heb deze nog niet geprobeerd.
Enchanted eyecream is een fijne oogcreme. Gewoon verzorgend, niet bijzonder maar ook niet irriterend!
Santa's belly. Ik vind de jelly's erg leuk, en deze ruikt verrassend lekker! Ik heb de alcoholvrije gekozen.
Rose jam is gewoon een heerlijke douchegel. punt.
Snowfairy koop ik ook ieder jaar weer! Hij ruikt zo overdreven zoet! Af en toe vind ik dat geweldig!
American cream body lotion(kitchen)! Ik heb er ooit over gedroomd, serieus! Toen hij erop stond, tsja die MOEST ik gewoon hebben! ik ga hem lekker op speciale dagen gebruiken. Hij ruikt gewoon zo goddelijk! mijn lievelingsgeur! Als de parfum ooit weer terug komt, ik moet hem hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten