zondag 18 oktober 2015

Vegan challenge 2015 week 2

De 2e week is alweer voorbij! Deze week was een stuk lastiger, vooral als je niet thuis eet. Ik heb ook veel moeite met het foto's maken, ik vergeet het regelmatig.

een aantal ontbijtjes:
Zuurdesembrood met rode bieten hummus en komkommer en een met pure hagelslag en planaardige boter.
2 crackers met rode bieten hummus en avocado.
Het was nog erg vroeg en donker, maar dit is soja yoghurt met banaan, zonnebloempitten en pompoenpitten.
Een sapje uit de sapcentrifuge. ik geloof met bleekselderij, komkommer, sinaasappel en peer.


Voor de lunch:
scrambled tofu met groenten. Toch is met ei iets lekkerder, maar het is zeker goed te eten.
Harde broodjes met avocado spread mee onderweg naar de efteling.
pannekoeken met soja melk en zonder ei.
Een sapje uit de sapcentrifuge, met rode biet, wortel, gember, appel en citroen.
Een smoothie met soja yoghurt, blauwe bessen en banaan.
Een wrap met hummus, avocado, rucola en komkommer.

als avondeten:
Een  raapstelenstamppot. Ik had vrij veel gemaakt dus dit at ik 2 keer. Ik vond het niet nodig om het 2 keer op de foto te zetten. Ik at er wat appelmoes bij.
Na de efteling gingen we naar de mac. Ik at een grote friet met ketchup en een side salad.
Verder onderweg naar huis at ik dit overheerlijke ijsje die niet vegan is, maar ik moest gewoon even een ijsje eten.
Deze heerlijke roerbak met krieltjes, tuinerwten, hollandse roerbakgroenten en wat kruiden ziet er ook nog eens lekker uit. Ik at er rauwkost bij die ik kreeg op de markt, de saus van de rauwkost was alleen niet vegan.
Mijn eerste gerechtje uit de airfryer. Zoete aardappel met groenten. Ik at er  eivrije mayo bij en nog wat rauwkost (niet op de foto) de rauwkost was kant en klaar en kreeg ik van de markt, de saus was alleen niet vegan.

Tussendoor eet ik vaak fruit, snacktomaatjes, crackers en noten. Ik probeer nog wat meer foto's te maken, maar het schiet er nogal vaak bij in. Op het ijsje en de rauwkost die ik kreeg na, gaat het prima.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten