woensdag 21 oktober 2015

Boodschappen 20-10-2015

Ik vind het altijd erg leuk om te zien wat anderen kopen aan boodschappen. Gewoon nieuwsgierig, inspiratie opdoen etc. Ik doe altijd heel wisselend boodschappen. De ene week zit ik wel aan de 80 euro, de andere week maar aan de 30 euro (voor 2 personen). Ik kijk altijd naar wat aanbiedingen, veel groente en fruit haal ik op de markt en verder veel in de supermarkt of soms bij een biologische winkel. Deze week haalde ik de boodschappen bij de lidl en de appie, maar dit is altijd verschillend.
Herman wilde ook even meekijken in het hoekje
 
Ik haalde bij de lidl zoete aardappelen, spekjes, lente uitjes,vanille kwark, ham, boterhamworst, 2 keer krieltjes, rucola, gesneden kaas, wc papier, appelmoes, rijst, macaroni, melk en brood.
Ik had nog een paar dingen voor mijn ouders, omdat die een paar dagen zonder auto zaten, maar die spullen heb ik dus niet op de foto gezet, omdat ik het zelf niet gebruik.
Best gek, het enige wat ik er zelf van eet is rijst, krieltjes, zoete aardappel, rucola en lente ui! Normaal ook de vanille kwark en kaas wel, maar nu in de vegan challenge niet.
Bij de appie haalde ik komkommers, keukenrollen (ja een grootverbruiker hier in huis en aanbieding),hamburgers en slavinken voor mijn vriend, een heerlijke thee die ik graag drink, chili saus, dreft, en smoothies.
Ook had ik nog een lekker hard broodje voor mezelf gehaald, maar die had ik al opgegeten. Al met al was ik tussen de 30 en 35 euro kwijt, eigenlijk wel iets meer maar ik had ook nog redelijk wat statiegeld ingeleverd.
Ik had op zaterdag al een beetje groente en veel fruit op de markt gehaald, dit is zeker genoeg voor een week. Sommige producten gaan wel wat langer mee zoals de dreft, keukenrollen, wc papier en het broodbeleg voor mijn vriend. We gaan zaterdag naar walibi frightnight, dus ik heb dan liever iets te veel dan te weinig! Zo kan ik nog wat onderweg meenemen.
Toen ik het kratje naar binnen tilde gebeurde dit: 
De hele bodem lag eruit! NOOOOOO
Gelukkig kon je het nog weer in elkaar klikken. Wonderbaarlijk was alleen de zak van de zoete aardappelen gescheurd en verder niks kapot! Hoeveel boodschappen doe jij in de week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten